Balklänning?

igår så var jag i kista hela dan med nikole och fardowsa, pelin och hadil va där också en stund. först så käka vi glass på donken sen gick vi runt i affärer och sånna grejor. det va fett nice väder igår också så när jag åkte hem va det fett öde i jakan men det va solnedgång så jag satt och vänta på bussen hem med musik, fast nån borde ha suttit brevid mig haha :( sen såg jag en människa på bussen som jag fan inte ville se... usch. idag har jag studiedag så jävla skönt!! måste leta efter balklänning nu.. och SKOR.

haha min fot ser aslång ut ju. fan va cp har 35-36 i storlek hehehe

/ MOAAA


Kommentarer
Postat av: Johanna

Hahahaha aa verkligen (:

2010-05-03 @ 16:41:33
URL: http://johannadelgado.blogg.se/
Postat av: Anonym

kommer du att ha tandställningen på balen?



Good luck with the dress ;)

2010-05-04 @ 21:59:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0