DON'T YOU GET ON THAT BULLSHIT YEAH


"Hej-jag-tror-att-jag-äger-världen-bara-för-att-jag-är-gammal-och-grå" - Hahah det här är typ min starkaste åsikt alltså, den kommer alltid att finnas på hatarlistan. Ni anar inte hur mycket jag fucking stör mig på gamlingar som tror att dom är bäst och kan gå i vägen bara för att dom är gamla och vägrar flytta på sig när man vill komma fram. Sen om man man råkar gå lite för snabbt för dom att hänga med i svängarna så blir dom skitsura och ska klaga på oss ungdomar, oj vad vi är jobbiga.. Det är ni som är trötta på livet maddafakkaz. Men gulliga gamlingar älskar jag!

Allsång på skansen - Säkert mysigt och vara där på skansen och stå i publiken och njuta av sommaren, men hemma är det fett lame. Vem fan har inte tröttnat på den där Anders Lundin? :O Hallå jag trodde typ han va död ju, man märker att han älskar tvrutan iaf haha.

Importjävlar på facebook - Jag tror alla håller med mig nu, både tjejer och killar. Människor som addar en som bor i typ Mongoliet man ba vafan har du för nytta av mig? Och sen tror dom att man kan flytande mongoliska så dom kör på stenhårt på chatten och bombar en.


MONSTER ENERGIDRYCK - HAR NI SMAKAT DEN MED FRUKTJUICE I? :D SÅ JÄVLA GOD. Testa testa !

Folk som är roliga omedvetet
- KÄRLEK TILL ER<3 Älskar människor som e skitsofta och är livsnjutare fyfan vad coolt ! Älskar dampiga människor också. Svennebananer som dampar ur och rabblar upp alla jävla svordomar som finns, det e underhållning till max. Typ Sunes pappa? Stencool snubbe fyfan.

Utländsk mat
- Jag tycker det är dags och slänga all rutten sill som vi äter här i Sverige. Thaimat, grekiskt, libanesiskt, indiskt och gamla goda donken funkar superbra ju. "Ohnaj dissa inte ABBAS sill!!"


Kommentarer
Postat av: Nicole Millward

OCH MEXIKANSKT OCH KINAMAT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2010-07-16 @ 21:45:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0