and baby imma whisper this into your ear

Hejsan sitter här och sniffar nagellack, asså lukten.. den går ikke och beskriva, så jävla god. Fyfan vilken dag, så jävla lång. Men jävligt roooolig också. Vi åkte enda till dalarna till sommarland där, man kan bada i massa pooler och åka karuseller typ, man blir aldrig för stor för sånt föfan :) Vi va där med Rebecca och gänget, massa folk. Åkte en skitfet vit jävla vattenkana, aaaej den va inte rolig asså, före första gick den så jävla snabbt, och för det andra så tappa jag andan för vattnet spruta rakt i mitt fucking ansikte. Och för det tredje så hade jag redan fått hjärtattack när jag kom ner. Fan tog inga bilder men luren va i bilen så bajsade snett på att ta nåra bilder! Lika bra annars skulle jag säkert tappat den i vattnet *snyft* klantig som jag är.

JAG ÄR HELT DÖD OCH KÄNNER MIG SOM EN RUTTEN BANAN, SÅ GODNATT ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0