Ummmm whatcha say?


Kom hem för ett litet tag sen. Jag och Nicole slaaash Pauline va och åt i stan, det blev kinamat typ. Det va chillchill som vanligt men jag va så jävla cptrött idag bara för jag gick och la mig så sent, men det e alltid kul och va med Pauline :) Jag kollar inte på matchen utan lyssnar från köket, man vet ju typ att Tyskland kommer vinna, så tycker inte matchen e så intressant idag. Men nu börjar ju Uruguay komma igen som fan, det är ju jämnt nu :o Kanske borde kolla ändå? Den där bläckfisken Paul är asläskig ju, den har haft rätt varje gång fan. KnazZzZzzzzzz ;PpPPpPp Haha skoja, nej orka att jag e så tråkig fan bläeuu ska sluta skriva nu, chao bellas föfan. UNTZ / MOA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0