Orangina - FÖÖR GOD







Haha lite tråkiga bilder, men kuuuul med lite omväxling för jag lägger bara in bilder på mig själv typ (inte menat att va ego hahah), bilder på mina nya shiiiining converse, mina gamla va ju helt jävla ruttna hoho. Och på mina ben, tro mig jag älskar att ta kort på mina ben när jag går, fråga mig inte varför. Och sista bilden är fett gay, säger ba det. Kolla min min alltså..

Igår så drog vi till aborreberget och solade och badade, men det kom en ORM!! Skitskabbig som slingrade sig i vattnet, spykänslorna kommer.. Åt lite nachos och drack sprite. Sen åkte vi till farmor och fikade och så, sen drog vi hem och va hemma hos våra grannar en stund, sen kom dom hit till oss mehehee. Inga planer för idag men Pauline fyller år IDAAAAG, så jag kanske är med henne senare :) Pussn

Kommentarer
Postat av: Anonym

omg hur lyckas du bli så bruuuuuuuuuuuuuunn dinna ben e ju skiiiiiiiiiitt brunna?!:O

2010-07-13 @ 12:26:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0